Vyhodnotenie prieskumu spokojnosti – mapy TM 131 Vtáčnik -Horná Nitra. Prieskum spokojnosti zákazníkov je základom každého podnikania a ani my ho neberieme na ľahkú váhu. Pravidelne tieto prieskumy vykonávame a pýtame sa našich partnerov na rôzne otázky spojené s našimi mapyami. Získavame tak veľmi cenné informácie ako zlepšiť naše mapy a čo urobiť lepšie, aby naše turistické […]
August sme mali bohatý na udalosti. Uvádzali sme do života knihy aj mapu. Čítajte ďalej a dozviete sa viac. Začiatkom mesiaca sme spojili sily s televíznym štábom z relácie Televíkend, s ktorým sme uviedli do života knihu z edície Slovensko z neba. Miesto, ktoré sme zvolili pre tento „krst“ sa mnohým môže zdať zvláštne, pretože kniha Liptovský Mikuláš […]
Vyhodnotenie prieskumu spokojnosti – kniha Čarovná Rožňava a okolie. Prieskum spokojnosti zákazníkov je základom každého podnikania a ani my ho neberieme na ľahkú váhu. Pravidelne tieto prieskumy vykonávame a pýtame sa našich zákazníkov na rôzne otázky spojené s našimi produktami. Získavame tak veľmi cenné informácie ako zlepšiť naše produkty a čo urobiť lepšie, aby naše knihy, turistické […]
S hrdosťou vám oznamujeme, že prvá kniha z edície Kedysi a dnes je na svete. Spoznajte Levice a ich okolie jedinečným spôsobom. V našej novinke Levice a okolie kedysi a dnes, nájdete porovnávajúce fotografie z histórie a súčasnoti. A zistite ako zmenou prešli vám dobre známe miesta. Kraj okolo Levíc, ktorý leží na sever od Dunaja, bol […]
Vyhodnotenie prieskumu spokojnosti – kniha Čarovné Nové Zámky a okolie. Prieskum spokojnosti zákazníkov je základom každého podnikania a ani my ho neberieme na ľahkú váhu. Pravidelne tieto prieskumy vykonávame a pýtame sa našich zákazníkov na rôzne otázky spojené s našimi produktami. Získavame tak veľmi cenné informácie ako zlepšiť naše produkty a čo urobiť lepšie, aby […]
Prieskum spokojnosti zákazníkov je základom každého podnikania a ani my ho neberieme na ľahkú váhu. Pravidelne tieto prieskumy vykonávame a pýtame sa našich zákazníkov na rôzne otázky spojené s našimi produktami. Získavame tak veľmi cenné informácie ako zlepšiť naše produkty a čo urobiť lepšie, aby naše knihy, turistické mapy či maľované mapy prinášali ľuďom nielen […]
Prieskum spokojnosti zákazníkov je základom každého podnikania a ani my ho neberieme na ľahkú váhu. Pravidelne tieto prieskumy vykonávame a pýtame sa našich zákazníkov na rôzne otázky spojené s našimi produktami. Získavame tak veľmi cenné informácie ako zlepšiť naše produkty a čo urobiť lepšie, aby naše knihy, turistické mapy či maľované mapy prinášali ľuďom nielen […]
V júni sme vydali jedinečnú knihu o rybách a rybároch, ktorá má pomôcť obnove Hrona po ekologickej kalamite. Kniha Narodený v znamení rybára je určená pre všetky generácie, ktoré milujú slovenskú prírodu a záleží im na jej ochrane. Výťažok z predaných výtlačkov poputuje na zarybnenie rieky Hron, ktorú v júli 2021 postihla azda najväčšia ekologická […]
Prieskum spokojnosti zákazníkov je základom každého podnikania a ani my ho neberieme na ľahkú váhu. Pravidelne tieto prieskumy vykonávame a pýtame sa našich zákazníkov na rôzne otázky spojené s našimi produktami. Získavame tak veľmi cenné informácie ako zlepšiť naše produkty a čo urobiť lepšie, aby naše knihy, turistické mapy či maľované mapy prinášali ľuďom nielen […]
Prieskum spokojnosti zákazníkov je základom každého podnikania a ani my ho neberieme na ľahkú váhu. Pravidelne tieto prieskumy vykonávame a pýtame sa našich zákazníkov na rôzne otázky spojené s našimi produktami. Získavame tak veľmi cenné informácie ako zlepšiť naše produkty a čo urobiť lepšie, aby naše knihy, turistické mapy či maľované mapy prinášali ľuďom nielen […]
Na trh prichádzame s jedinečnou knihou o rybách a rybároch, ktorá má pomôcť obnove Hrona po ekologickej kalamite. Kniha Narodený v znamení rybára je určená pre všetky generácie, ktoré milujú slovenskú prírodu a záleží im na jej ochrane. Výťažok z predaných výtlačkov poputuje na zarybnenie rieky Hron, ktorú v júli 2021 postihla azda najväčšia ekologická katastrofa v […]
Vyhodnotenie prieskumu spokojnosti – kniha Čarovné Partizánske a okolie. Prieskum spokojnosti zákazníkov je základom každého podnikania a ani my ho neberieme na ľahkú váhu. Pravidelne tieto prieskumy vykonávame a pýtame sa našich zákazníkov na rôzne otázky spojené s našimi produktami. Získavame tak veľmi cenné informácie ako zlepšiť naše produkty a čo urobiť lepšie, aby naše […]
We use technologies like cookies to store and/or access device information. We do this to improve browsing experience and to show personalized ads. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Nevyhnutné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.