Vyhodnotenie prieskumu spokojnosti – kniha ČarovnéPiešťany a okolie. Prieskum spokojnosti zákazníkov je základom každého podnikania a ani my ho neberieme na ľahkú váhu. Pravidelne tieto prieskumy vykonávame a pýtame sa našich zákazníkov na rôzne otázky spojené s našimi produktami. Získavame tak veľmi cenné informácie ako zlepšiť naše produkty a čo urobiť lepšie, aby naše knihy, turistické mapy či maľované mapy prinášali ľuďom nielen estetickú, ale aj úžitkovú hodnotu.
Tentoraz sme sa zamerali na knihu z edície Čarovné Slovensko, konkrétne na knihu Čarovná Piešťany a okolie a našich partnerov sme sa pýtali napr. na komunikáciou počas procesu výroby knihy, na spoluprácu s našou regionálnou projektovou manažérkou alebo aj na to aký dojem kniha na partnerov spravila.
Otázkou sme chceli zistiť spokojnosť s komunikáciou nášho RPM a prezentáciu samotného produktu našim partnerom.
S prístupom našej RPM boli partneri veľmi spokojní, nevideli v ňom žiaden problém a aj stretnutie sa nieslo v podobnom duchu (50%). Ďalej sa partneri vyjadrovali v superlatívoch na stretnutie s pani Daranskou, spomínali že stretnutie malo svoju úroveň, prístup pani Daranskej bol profesionálny a všetko im bolo jasne a zrozumiteľne predostreté a vysvetlené (29%). Za 9% partnerov sa stretnutia s RPM zúčastnil niekto iní, 9% partnerov si už stretnutie nevedelo vybaviť a jeden partner vyslovil nespokojnosť, ktorú však ani na výzvu nechcel viac rozoberať a špecifikovať.
Výstup: Otázka priniesla pozitívne zistenie, že klientom sa s našou RPM komunikovalo veľmi príjemne, jej prístup bol profesionálny a zanechala v nich spokojný dojem.
Otázkou sme chceli zistiť spokojnosť s komunikáciou našej koordinátorky Niny Vavrovej s partnermi v priebehu výroby produktu.
Z opýtaných partnerov 36% uviedlo, že spolupráca s koordinátorkou bola v poriadku, 27% bolo s komunikáciou nadmieru spokojných a označili ju za výbornú, 14% zhodnotilo, že pani Vavrová bola milá, trpezlivá a ochotná. Ďalších 14% označili komunikáciu za bezproblémovú. 6% partnerov však bolo nespokojných s prílišným množstvom emailov a jeden partner sa vyslovil, že neboli jeho požiadavky brané do úvahy a teda neboli zapracované.
Výstup: Otázka priniesla pozitívne zistenie, že s koordinátorkou sa spolupracovalo na veľmi dobrej úrovni, komunikácia bola bezproblémová a pani Vavrová trpezlivá.
Otázkou zisťujeme, pri akej konkrétnej príležitosti darujú partneri našu knihu?
Partneri využívajú našu knihu ako dar na firemných či obecných akciách, v dňoch výročia založenia svojej firmy, školy na konci šk. roka a pod. Obdarúvaní bývajú obchodný partneri (25%), návštevy (22%), zamestnanci (17%), poslanci (14%), občania (11%) ale aj učitelia, žiaci či dôchodcovia (11%).
Výstup: Z výsledkov otázky vyplýva, že knihu partneri darujú svojim obchodným partnerom a návštevám na firemných či obecných akciách.
Otázkou zisťujeme, prečo sa partneri rozhodli zapojiť do projektu?
Až 47% opýtaných uviedlo, že chceli spropagovať krásy kraja a rovnako tak svoju obec/ firmu. Ďalších 33% partnerov videlo v knihe potenciálny pekný darček pre špeciálne príležitosti. 11% partnerov sa rozhodlo vstúpiť preto, že do projektu boli zapojení iní partneri, ktorých poznajú a 9% partnerov podobný projekt už predtým niekde videlo a preto sa rozhodli zapjiť.
Výstup: Vďaka otázke sme zistili, že mnoho partnerov vstupuje do projektu s cieľom zviditeľniť seba a aj svoj región, či mať darček pre špeciálne príležitosti.
Otázkou zisťujeme, ako boli partneri spokojní s použitými fotografiami.
Partneri hodnotili fotografie najlepšou známkou, niektorí uviedli, že fotografie boli profesionálne, výborné či pekné. Jeden partner by uvítal letecké zábery, ďalšiemu sa zdali fotky až príliš upravené v počítači.
Výstup: Vďaka otázke sme zistili, že partneri boli s fotografiami v knihe nadmieru spokojní.
Ďakujeme osloveným partnerom, že si našli čas a poskytli nám svoje odpovede. Knihu Čarovné Piešťany si môžete pozrieť aj pomocou nášho online listovača.
A na záver nám dovoľte pripomenúť, že kniha Čarovné Piešťany a okolie bola slávnostne uvedená do života na krásnom podujatí Krojovaný Anna Bál, konajúci sa v Piešťanoch. „Krstným otcom“ knihy sa stal predseda predstavenstva OOCR Rezort Piešťany a viceprimátor pán Ing. Mgr. Michal Bezák. Pri uvedení knihy do života symbolickým pokvapkaním minerálnou vodou z Piešťan, mu asistovala pani Ing. Tatiana Nevolná a organizátorka podujatia pani Zita Bruncková.
Kynceľová 54
974 01 Kynceľová
IČO: 36754749
DIČ: 2022351254
IČ DPH: SK2022351254
+421 911 176 101
info@cbs.sk
Kynceľová 77, 974 01 Kynceľová
Otváracie hodiny:
Po - Pia.: 9:00 - 15:00