Pravidelný prieskum spokojnosti - Ružomberok a okolie z neba

30. júna 2022

Prieskum spokojnosti zákazníkov je základom každého podnikania a ani my ho neberieme na ľahkú váhu. Pravidelne tieto prieskumy vykonávame a pýtame sa našich zákazníkov na rôzne otázky spojené s našimi produktami. Získavame tak veľmi cenné informácie ako zlepšiť naše produkty a čo urobiť lepšie, aby naše knihy, turistické mapy či maľované mapy prinášali ľuďom nielen estetickú, ale aj úžitkovú hodnotu.

Tentoraz sme sa zamerali na knihu z edície Slovensko z neba, konkrétne na mapu Ružomberok a okolie z neba. Našich partnerov ako sú obce alebo firiem  sme sa pýtali napr.  na komunikáciou počas procesu výroby knihy, na spoluprácu s našim regionálnym projektovým manažérom alebo aj na to ako boli spokojní s kvalitou knihy.

Vyhodnotenie otázky č.1 – Ako hodnotíte prístup nášho RPM (Vladimír Híreš)? 

Otázkou sme chceli zistiť spokojnosť s komunikáciou nášho RPM a prezentáciu samotného produktu našim partnerom.

Najviac klientov (37%) označilo prístup nášho regionálneho projektového manažéra ako v poriadku. Ďalších 33% opýtaných uviedlo, že stretnutie bolo na úrovni, pán Híreš bol presvedčivý a zrozumiteľný. Jeden partner uviedol, že do projektu najprv nechcel vstúpiť, no náš RPM ho presvedčil, že sa to oplatí a tak do projektu napokon vstúpil.10%partnerov uviedlo, že prístup RPM bol bezproblémový, ďalších10% sa nevyjadrilo, nakoľko jeden z nich na stretnutí nebol, druhý stretnutie zrušil, no napriek tomu do projektu vstúpil, pretože ho už pred tým poznal a jeden nebol po stretnutí rozhodnutý vstúpiť do projektu, avšak podľa jeho slov, keď knihu videl u kolegov, napokon svoje rozhodnutie zmenil. že celé stretnutie, vrátanie prístupu našej manažérky, bolo veľmi príjemné. Dvaja opýtaní označili stretnutie za príjemné a jeden partner bol so stretnutím nespokojný. Náš RPM mu vraj tvrdil, že do projektu vstúpilo už viacero obcí, čo ovplyvnilo jeho rozhodnutie. Neskôr však zistil, že to tak vôbec nie je.

Výstup: Otázka priniesla pozitívne zistenie, že drvivá väčšina partnerov je po stretnutí spokojná, nájdu sa aj takí, ktorí nás už poznajú, alebo vidia našu knihu niekde inde a napokon do projektu vstúpia.

Vyhodnotenie otázky č. 2 – Ako ste bol / a spokojní / á s komunikáciou s našou koordinátorkou v priebehu výroby? (Diana Bérešová)

Otázkou sme chceli zistiť spokojnosť s komunikáciou našej koordinátorky Diany Bérešovej s partnermi v priebehu výroby produktu. 

Z opýtaných partnerov 27% uviedlo, že s komunikáciou s koordinátorom boli spokojní 20% partnerov označilo prístup koordinátorky za milý, podľa 27% bola komunikácia veľmi dobrá.17% zákazníkov okomentovalo spoluprácu slovom v poriadku, 10% označilo túto spoluprácu ako na úrovni.

Výstup: Otázka priniesla pozitívne zistenie, že komunikácia v priebehu výroby bola príjemná a veľmi dobrá.

Vyhodnotenie otázky č. 3 – Na akú konkrétnu príležitosť/ udalosť ste využili našu knihu?

Otázkou zisťujeme, na akú konkrétnu príležitosť využívajú partneri našu knihu?

Až  97% partnerov uviedlo, že knihu darovali svojím kolegom, zamestnancom, či návštevníkom.Jeden (3%)z opýtanýchknihu predáva.

Výstup: Z výsledkov otázky vyplýva, že kniha slúži prevažne ako dar.

Vyhodnotenie otázky č. 4 – Ako ste boli spokojní s kvalitou knihy? Známky (1 -5) Prečo? Čo je dôvodom?

Otázkou zisťujeme, ako by partneri ohodnotili knihu na stupnici od 1 do 5 a na základe čoho tak usudzujú.

Až  70% opýtaných uviedlo, že kniha sa im veľmi páči, je to pekná publikácia, ktorá má krásne fotky a je to pre nich pamiatka, navyše publikácia propaguje krásy regiónu. Knihu hodnotili známkou 1.Zvyšných 30% ohodnotilo knihu známkou dva so slovami, že vždy sa dá niečo vylepšiť.

Výstup: Vďaka otázke sme zistili, že väčšinapartnerov hodnotí knihu ako veľmi peknú a sú hrdí na to, že sa v nej môžu prezentovať.

Vyhodnotenie otázky č. 5 – Aké celkové hodnotenie by ste dali našej spoločnosti?

Otázkou zisťujeme, ako sú partneri spokojní so spoluprácou s našou firmou a ako ju celkovo hodnotia.

83% opýtaných partnerov ohodnotilo našu firmu na výbornú, páči sa im naša práca a sú s ňou spokojní. 17% udelilo dvojku, no bez bližšieho vysvetlenia.

Výstup: Vďaka otázke sme zistili, že väčšine partnerov sa naša práca a poslanie firmy páči a sú s ňou spokojní.

Ďakujeme osloveným partnerom, že si našli čas a poskytli nám svoje odpovede.  Knihu Ružomberok  a okolie z neba nájdete aj v online verzii, vďaka čomu si môžete pozrieť aj vo vašom mobile alebo počítači.



CBS spol, s.r.o.

Kynceľová 54
974 01 Kynceľová
IČO: 36754749
DIČ: 2022351254
IČ DPH: SK2022351254

Kontakt

+421 911 176 101

info@cbs.sk

Podniková predajňa

Kynceľová 77, 974 01 Kynceľová

Otváracie hodiny:
Po - Pia.: 9:00 - 15:00

chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram